بهترین لوازم بدنسازی خانگی کدامند؟

بهترین لوازم بدنسازی خانگی کدامند؟- سایت نیک اندام

انتخاب و خرید بهترین لوازم بدنسازی و تهیه آن را می توانیم یکی از بزرگترین دغدغه هایی بدانیم که در افراد گوناگون وجود دارد. آشنایی شما با این نوع از وسایل بدنسازی کمک می کند تا بتوانید خرید بهتری را برای خود به ثبت برسانید. ورزش کردن در سلامتی و تناسب اندام ما نقش مهمی را ایفا می نماید. پس با ورزش می توانیم تندرستی خود را تضمین کنیم. با این اوصاف، ممکن است که شروع ورزش برای برخی از افراد، کار بسیار سختی به شمار آید. پس با وجود مشغله و کار زیاد، هنوز هم نتوانسته ایم به باشگاه برویم و ورزش را آغاز کنیم.

باشگاه رفتن کار بسیار خوبی است و می تواند مزایای بسیاری را به همراه داشته باشد. اما باید بدانید که در کنار مزایای آن، بدون شک با دشواری و محدودیت هایی هم روبرو خواهید شد. تغییر برنامه ریزی های روزانه و روتین، همچنین در نظر گرفتن زمانی جداگانه برای رفت و برگشت به باشگاه و هزینه های آن نیز باید در نظر گرفته شوند. جالب تر می شود که بدانید، این محدودیت ها و دسواری های موجود به همین موارد ختم نخواهد شد و با موارد بیشتری روبرو خواهید شد. اما دلیلی بر این نیست که ورزش نکنید و سلامتی و تناسب اندام خود را در خطر بیندازید. پس می توانید از بهترین لوازم خانگی بدنسازی استفاده کنید و به جای این که به باشگاه بروید، در خانه، ورزش خود را ادامه دهید.

نکات مهم در انتخاب بهترین لوازم بدنسازی خانگی 

در صورتی که قصد خرید لوازم بدنسازی خانگی را دارید، باید قبل از انتخاب و ثبت سفارشات خود، نکاتی را در نظر داشته باشید. دقت کنید که انتخاب لوازم استاندارد و مناسب، اهمیت زیادی دارند و هنگام خرید، رعایت و توجه به تمامی این موارد اهمیت بالایی دارا می باشد. قبل از این که به دنبال خرید لوازم مخصوص ورزشی بروید، لازم است تا ابتدا رشته ورزشی مورد علاقه خود را انتخاب نمایید. زیرا وسیله ای که خریداری می شود باید با رشته ورزشی شما تناسب کامل داشته باشد. علاوه بر آن باید به نوع وضعیت بدنی و همینطور مهارت های جسمانی خود هم توجه کنید.

شما دقیقا زمانی می توانید در یک رشته ورزشی موفق باشید که تجهیزات مورد استفاده با رشته شما یکی بوده و هماهنگی کامل داشته باشند. همچنین باید مهارت های لازم در اجرای آن رشته ورزشی را هم داشته باشید. شاید در شرایط فوق به این نتیجه برسید که ورزش در خانه کار سخت تری خواهد بود اما شما می توانید به راحتی در تمامی سایت های موجود، آموزش های آنلاینی را در این رابطه، مشاهده کنید. انتخاب لوازمی که برند هستند به شما کمک می کنند تا بتوانید در شرایط نرمال و ایده آل تری به ورزش بپردازید. در ادامه به بیان موارد و نکاتی مهم می پردازیم که باید حین خرید لوازم بدنسازی مخصوص به آن ها نیز توجه داشته باشید.

نکات مهم در انتخاب بهترین لوازم بدنسازی خانگی- فروشگاه اینترنتی نیک اندام

مهم ترین ویژگی های لوازم بدنسازی خانگی

یکی از مهم ترین موارد و نکاتی که باید هنگام خرید لوازم بدنسازی به آن توجه داشته باشید، ایمنی بالا و دارا بودن استاندارد می باشد. همه ما به فواید مهم و عالی ورزش کردن واقف هستیم و می دانیم که در کارایی و افزایش راندمان ما تاثیر به سزایی دارد. اما مورد مهمی که باید به آن دقت کنید، این است که ورزش به صورت غیراصولی می تواند ضرر خود را داشته باشد. پس هنگام ورزش هم باید حرکات را به طریقی درست انجام دهید هم این که وسیله و دستگاهی که از آن برای ورزش بهره می برید، باید استانداردهای لازم را داشته باشد.

نبود هریک از موارد فوق می تواند آسیب های فوق العاده جدی به بدن شما وارد نماید. دقیق به همین جهت است که نیک کالا، محصولات و دستگاه هایی را مورد عرضه قرار می دهد که کیفیت و استاندارد لازم را دارا هستند. شما می توانید با خیال راحت از این تجهیزات و لوازم برخوردار شوید و استفاده خوبی داشته باشید. به ابعاد لوازم بدنسازی خانگی هم توجه کنید تا بتوانید به راحتی آن را در فضای خانه خود جای دهید. قیمت، نوع کارایی، چندکاره و یا تک کاره بودن و غیره هم باید مورد بررسی قرار بگیرد تا در نهایت بتوانید یک خرید و انتخاب خوب داشته باشید.

هنگام خرید، هدف خود را از ورزش کردن مشخص کنید تا بتوانید دستگاه هایی که با هدف شما تناسب دارند را خریداری کنید. کاهش وزن، لاغر شدن، تناسب اندام، ایجاد فرم بدنی زیبا و خاص، بالا بردن توان جسمانی، همه و همه باید با دستگاه های مخصوص به خود انجام شوند. پس توانایی ها، علایق، سلیقه و غیره را هم مد نظر داشته باشید. در ضمن بهترین لوازم بدنسازی خانگی دقیقا همان هایی هستند که بر اساس سطح قدرت بدنی شما می باشند. پس اگر در شرایط مبتدی قرار دارید، انتخاب دستگاه های حرفه ای و پیچیده می تواند برای شما آسیب هایی را به همراه آورد.

مهم ترین ویژگی های لوازم بدنسازی خانگی- سایت نیک اندام

وسایل بدنسازی خانگی و تنوع بالای آن ها

دستگاه ها و همینطور وسایل بدنسازی که می توانید در خانه مورد استفاده قرار دهید، از تنوع بسیار بالایی برخوردار می باشند. بنابراین لوازم و وسایل بدنسازی خانگی از دمبل و کش های ورزشی کوچک تشکیل می شوند تا تجهیزات ورزشی هوازی و حتی دستگاه های پیشرفته بدنسازی را هم شامل خواهند شد. پس نوع وسایل باید با ورزشی که انتخاب کرده اید، هماهنگی لازم را داشته باشد. در عین حال اگر شرایط استفاده از دستگاه های گوناگون را دارید، باید به ابعاد و حجم دستگاه هم توجه ویژه ای کنید.

هر رشته ورزشی، وسایل و لوازم مخصوص به خود را نیاز دارد. اگر انتخاب شما، ورزش بدنسازی باشد، می توانید تنها پس از گذشت مدت زمانی کوتاه، تاثیر آن را بر روی بدن خود ببینید. در رشته بدنسازی، امکان ایجاد تمرکز به صورت اختصاصی بر روی یک ناحیه و یا عضله را خواهید داشت. به این ترتیب، می توانید عضلات خود را پرورش دهید. پس لوازمی که برای پرورش عضلات و اندام خود نیاز دارید را انتخاب نمایید. برخی از این ابزار و لوازم عبارتند از:

وسایل بدنسازی خانگی و تنوع بالای آن ها- نیک اندام

  • نیمکت بدنسازی خانگی

اکثر مدل های خانگی نیمکت بدنسازی نیز به صورت تاشو می باشند. شما می توانید بیشتر حرکات ورزشی را با کمک این دستگاه انجام دهید. جالب است بدانید که متریال به کار رفته در ساختار این دستگاه از کیفیت بالایی برخوردارند و در واقع، بهترین متریال را در ساخت آن ها به کار بردند. بنابراین یک گزینه عالی و ایده آل برای تمامی محیط های کوچک هستند. برخی از این نیمکت ها را به صورت مدرج طراحی و تولید کردند تا بتوانید آن ها را در تمامی زاویه های مورد نظر، تغییر دهید. به این ترتیب، می توانید استفاده خوبی از این محصول داشته باشید.

با استفاده از هالتر و دمبل بر روی این نیمکت، می توانید عضلاتی که در نظر دارید را مورد تقویت قرار دهید. پس با تغییر زاویه دستگاه هایی که مدرج هستند، امکان انجام حرکات ورزشی گوناگون را دارید. در این صورت می توانید هر قسمت از عضله ای که در نظر دارید را پرورش داده و تقویت نمایید. قبل از استفاده باید حرکاتی که در نظر دارید را مشخص کنید و بر این اساس، تغییرات لازم را در دستگاه مورد نظر ایجاد کرده و به استفاده از آن بپردازید.

  • دستگاه بدنسازی خانگی

همانطور که می دانید، دستگاه های بدنسازی را به دو صورت تاشو و ثابت تولید می نمایند. اگر چنانچه تمایل زیادی به استفاده از این نوع دستگاه ها در محیط خانه خود دارید، پیشنهاد ما به شما، دستگاه بدنسازی خانگی است. معمولا آن ها را به صورت تاشو تولید می کنند، بنابراین در صورت دارا بودن محیط کوچک، می توانید آن را به راحتی تا نموده و در گوشه ای قرار دهید. اکثر حرکات بدنسازی را می توانید با این دستگاه های خانگی انجام دهید. زیرا اکثر مدل های خانگی را به شکل چندکاره تولید می نمایند.

در ساختار این نوع از دستگاه ها می توانید، وزنه هالتر و دسته دمبل را هم مشاهده کنید که برای بدنسازی به آن ها نیز نیاز دارید. حرکات بسیاری را با کمک این دستگاه می توانید اجرا کنید و عضلات بدنی خود را تقویت نمایید. این نوع از دستگاه ها، مقاومت بسیار زیادی دارند و در عین حال، مستحکم می باشند. بدنه آن ها را به صورت ضد خط و خش تولید می نمایند و تشک نرمی را برای آن در نظر می گیرند. پس می توانید به راحتی از آن استفاده کرده و مورد تمیز کردن و شست و شو قرار دهید. هر دستگاه بدنسازی خانگی که در مدل های گوناگون است را می توانید به صورت چندکاره و در کارایی های متفاوتی تهیه کنید. بسته به نیاز شما و این که کدام عضلات را مورد هدف قرار داده اید، می توانید دستگاه متفاوتی را انتخاب و خریداری نماید.

  • مسگری دسته دار چرخونک ورقی

مسگری و یا همان چرخونک، یک دستگاه فوق العاده ساده می باشد که مخصوص ورزش و نرمش در منزل تولید شده است. شما می توانید با کمک این دستگاه به راحتی چربی هایی که در قسمت پهلو، شکم، کمر و یا پشت خود دارید را آب کنید. شما می توانید با کمک این وسیله به آسانی کمر خود را باریک کرده و یا شکم خود را کوچک نمایید. این وسیله به شما کمک می کند تا بتوانید در خانه، وسیله ای برای ایروبیک داشته باشید. اگر شما هم به دنبال یک وسیله ورزشی ساده هستید تا بتوانید فرم ایده آل بدنی خود را به دست آورید، بدون شک، مسگری می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

  • خرک هالتر

خرک هالتر هم وسیله ای است که می تواند میله هالتر را در ورزش بدنسازی نگهدارد. پس در صورت دارا بودن این وسیله، دیگر نیازی نیست که میله هالتر خود را از روی زمین بردارید و آسیبی جدی به کمر و پای خود وارد آورید. در کنار آن می توانید همزمان با استفاده از نیمکت های بدنسازی، از خرک هالتر هم کمک بگیرید تا حرکاتی همچون پرس سینه را اجرا نمایید. این خرک ها هم به دو دسته ثابت و متغیر تقسیم می شوند که بر اساس نیاز و شرایطی که دارید، می توانید آن را انتخاب نموده و خریداری کنید.

محصول فوق را از محکم ترین پروفیل ها تولید می کنند که از مقاومت بالایی نیز برخوردار است. خرک های متغیر را می توانید هم از نظر عرضی هم طولی با تغییراتی که در نظر دارید، مواجه سازید. با توجه به ایمنی و استاندارد مناسبی که این دستگاه دارد، می توانید با خیال راحت به ورزش با کمک آن بپردازید. فضای موجود را بررسی نمایید و سپس نسبت به خرید دستگاه های مورد نظر اقدام کنید.

  • تردمیل

یکی از جذاب ترین وسایل ورزشی که می توانید مورد استفاده قرار دهید، تردمیل است. با استفاده از تردمیل می توانید تمامی عضلات بدن خود را تقویت کنید. لازم است بدانید که تقریبا هر فردی که به دنبال بدنسازی و ورزش در محیط خانه خود می باشد، یک تردمیل هم دارد. اگر علاقه زیادی به پیاده روی دارید اما به هر دلیلی نمی توانید شرایط را برای پیاده روی در خارج از محیط خانه برای خود فراهم سازید، بهتر است تا از تردمیل استفاده کنید.

خرید تردمیل در سایت نیک اندام

  • دوچرخه ثابت

از بی نقص ترین وسایل و لوازمی که می توانید با کمک آن به بدنسازی بپردازید، دوچرخه ثابت است. این وسیله به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید تمامی حرکاتی که در نظر دارید را به درستی اجرا کرده و در نهایت، استایلی روی فرم و ایده آل را تجربه کنید. شما می توانید نشیمن دوچرخه و یا زین ان را هم در جهت افقی هم عمودی بر اساس میزان راحتی خود تنظیم نمایید. ساختار دستگاه های بدنسازی به صورت کامل، استاندارد می باشد، پس می توانید با خیال راحت از مزایای آن ها نیز برخوردار شوید.

برخی از آن ها دنده ای بوده و می توانید تجربه ای متفاوت را برای خود رقم بزنید. برخی هم ساده می باشند و کارایی معمولی و روزمره ای را به نمایش می گذارند. حتی در مدل های جدیدتری که مورد تولید قرار گرفته است، می توانید شاهد وجود صفحه نمایشی مخصوص باشید. روی این صفحه نمایش، اطلاعات مهمی را خواهید دید که به شما در اجرای حرکات، کمک می کند. جنس و کیفیت دوچرخه های ثابت و خانگی بسیار مناسب است و می توانید یک ورزش خوب را پیش رو داشته باشید.

پایان

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

سبد خرید
منو
فروشگاه
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من